IBN
Închide

Institutul de Dezvoltare a Societatii Informationale EXPERT on-line ASMCNAA DISCUS projectIndicatori CDI

ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ
............................................................................................................................................................................................................................
Despre revistă
Titlul
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Domenii ştiinţifice
Anul fondării
2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   1200
Limba de publicare
Arhiva electronică disponibilă
06.2000 - 12.2015
Vizualizări    72
Vizitatori unici    10
Acces la textul integral
Acces deschis
Topul autorilor
Colegiul de redacţie
Prezenţa autorilor din străinătate

Numere înregistrate

  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine
pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)
  • Fără categorie (2000.01.01-2010.12.05)
Volume înregistrate în IBN: 75
Articole înregistrate în IBN: 1635
Disponibil în IBN pentru perioada: 2000 - 2015

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Dinamica numărului de articole pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Numărul 2 (84) / 2014 Descarcă PDF

Conţinutul numărului de revistă

Cadrul didactic – un cercetător ştiinţific al activităţii educaţionale personale 2-4
Botgros Ion
Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice prin implementarea cercetării-acțiune 4-8
Bezede Rima
Cercetările acţionale – o oportunitate pentru a face faţă noilor provocări în educaţie 8-12
Sclifos Lia
Unele repere metodologice privind cercetarea psihopedagogică a familiei 13-17
Cuzneţov Larisa
Modelul pedagogic de formare a culturii manageriale în cadrul instituţiilor preşcolare 18-22
Pelevaniuc Ludmila
Interviul focus grup în cercetarea pedagogică 23-27
Cartaleanu Tatiana
Valorizarea ascultării active la elevii de vîrstă şcolară mică în contextul dezvoltării unei comunicări eficiente 27-32
Guceac Viorela
Rezultatele ştiinţifice ale cercetării: construcţie teoretică şi reflecţie practică 33-37
Sadovei Larisa
Personalitatea pedagogului și dimensiunea moral-spirituală în praxisul educațional 37-39
Moga Ecaterina, Evtodiev Aliona
Elemente de sursologie în didactica istorică preuniversitară 40-45
Andrieş-Tabac Silviu
Dimensiuni metodologice de formare a competenţei de investigare ştiinţifică la elevi 45-48
Franţuzan Ludmila, Zota Lilia
Aspecte teoretico-practice de utilizare a metodei investigației la matematică în clasele primare 49-52
Rusuleac Tatiana
Formarea competenţelor profesionale prin metoda Proiectul la disciplina Proiectarea şi crearea paginilor Web 52-55
Obadă Liuba
Cercetarea pedagogică 56-60
Cristea Sorin