IBN
Închide

Institutul de Dezvoltare a Societatii Informationale EXPERT on-line ASMCNAA DISCUS projectIndicatori CDI

ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ
............................................................................................................................................................................................................................
Despre revistă
Titlul
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Domenii ştiinţifice
Anul fondării
2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   1200
Limba de publicare
Arhiva electronică disponibilă
06.2000 - 12.2015
Vizualizări    79
Vizitatori unici    13
Acces la textul integral
Acces deschis
Topul autorilor
Colegiul de redacţie
Prezenţa autorilor din străinătate

Numere înregistrate

  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine
pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)
  • Fără categorie (2000.01.01-2010.12.05)
Volume înregistrate în IBN: 75
Articole înregistrate în IBN: 1635
Disponibil în IBN pentru perioada: 2000 - 2015

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Dinamica numărului de articole pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Numărul 4 (86) / 2014 Descarcă PDF

Conţinutul numărului de revistă

Masa rotundă Implicarea societăţii civile în acţiunile de modernizare a învăţămîntului 2-5
Model psihopedagogic de proiectare a competenţelor pentru disciplina şcolară 5-10
Guţu Vladimir
Strategii psiholingvistice în procesul de predare a limbilor 10-15
Trinca Lilia
Abordarea comunicativă a limbii străine în formarea profesională 16-20
Gîncu Irina
Teachers’ Professional Identity: Challenges and Conflicts 20-23
Wattad HussamSamara
Competenţele şi practica raţională şi funcţională a limbii 24-26
Cosovan Olga
Despre un alt fel de traducere 26-29
Suff(Cartaleanu) Elena
Limba interimă 29-32
Tiosa Iuliana
Individualizarea şi diferenţierea în procesul de învăţare a limbilor străine 33-36
Pascaru Daniela
Susţinerea proiectelor individuale la literatura română 36-38
Gavriliţă Rodica
A Required English Course for ICT Teachers 39-41
Păduraru Rodica
Unele aspecte didactice în utilizarea tablei interactive la predarea disciplinelor informatice 41-45
Popov Lidia
Strategii de formare a motivaţiei pentru învăţare la studenţi 45-48
Staricov Estela
Educaţie interculturală pe ambele maluri ale Nistrului 49-50
Goraş-Postică Viorica
Pilotarea a trei curricula modulare pentru învăţămîntul vocaţional-tehnic în domeniul TIC 50-50
Moraru Octombrina
Competenţa de comunicare în limbi străine 51-56
Cristea Sorin