IBN
Închide
ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   800
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2018-05-15 02:51
Topul autorilor >
Colegiul de redacţie >

Numere înregistrate

  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2016
ÎnregistrateAccesateDescărcate
Articole17282238813162
Volume8016263153
Total18082401443315
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Vizualizări   119Descărcări   1Vizitatori unici   42

Conţinutul numărului de revistă

Masa rotundă Implicarea societăţii civile în acţiunile de modernizare a învăţămîntului 2-5
Model psihopedagogic de proiectare a competenţelor pentru disciplina şcolară 5-10
Guţu Vladimir
Strategii psiholingvistice în procesul de predare a limbilor 10-15
Trinca Lilia
Abordarea comunicativă a limbii străine în formarea profesională 16-20
Gîncu Irina
Teachers’ Professional Identity: Challenges and Conflicts 20-23
Wattad HussamSamara
Competenţele şi practica raţională şi funcţională a limbii 24-26
Cosovan Olga
Despre un alt fel de traducere 26-29
Suff(Cartaleanu) Elena
Limba interimă 29-32
Tiosa Iuliana
Individualizarea şi diferenţierea în procesul de învăţare a limbilor străine 33-36
Pascaru Daniela
Susţinerea proiectelor individuale la literatura română 36-38
Gavriliţă Rodica
A Required English Course for ICT Teachers 39-41
Păduraru Rodica
Unele aspecte didactice în utilizarea tablei interactive la predarea disciplinelor informatice 41-45
Popov Lidia
Strategii de formare a motivaţiei pentru învăţare la studenţi 45-48
Staricov Estela
Educaţie interculturală pe ambele maluri ale Nistrului 49-50
Goraş-Postică Viorica
Pilotarea a trei curricula modulare pentru învăţămîntul vocaţional-tehnic în domeniul TIC 50-50
Moraru Octombrina
Competenţa de comunicare în limbi străine 51-56
Cristea Sorin