IBN
Închide
ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2000
Fondatori
Centrul Educaţional PRO DIDACTICA
Tirajul revistei   800
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2018-05-15 02:31
Topul autorilor >
Colegiul de redacţie >

Numere înregistrate

  2016  (5 din 6)
  2015  (5 din 6)
  2014  (5 din 6)
  2013  (5 din 6)
  2012  (4 din 6)
  2011  (5 din 6)
  2010  (5 din 6)
  2009  (4 din 6)
  2008  (5 din 6)
  2007  (3 din 6)
  2006  (4 din 6)
  2005  (5 din 6)
  2004  (5 din 6)
  2003  (5 din 6)
  2002  (5 din 6)
  2001  (6 din 6)
  2000  (4 din 6)
imagine

pISSN: 1810-6455
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Categoria:
  • C (2017.12.21-2019.12.21)
  • C (2014.01.30-2017.12.20)
  • C (2010.12.06-2013.12.31)

Fiecare număr de revistă este axat pe tratarea mai amplă a unei probleme actuale din domeniul educaţiei:
– Statutul profesorului în societatea contemporană
– Finalităţile educaţionale
– Aspecte ale educaţiei copiilor cu necesităţi speciale
– Politici educaţionale
– Educaţie pentru democraţie
– Statutul tînărului profesor
– Educaţie interculturală
– Educaţie ecologică
– Integrare europeană
– Educaţie pentru mass-media şi comunicare
– Educaţie economică


Disponibil în IBN pentru perioada:
2000 - 2016
ÎnregistrateAccesateDescărcate
Articole17282238813162
Volume8016266153
Total18082401473315
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Vizualizări   175Descărcări   2Vizitatori unici   57

Conţinutul numărului de revistă

Strategia Educaţia − 2020: probleme şi direcţii versus soluţii în contextul formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice (masă rotundă) 3-9
Atestarea cadrelor didactice: noi provocări 9-10
Cosovan Olga, Muşenco Angela
Şcoala de azi şi de mîine 11-15
Creţu Veronica, Creţu Nicolae
Valorificarea leadership-ului paideutic în cadrul comunităţilor profesionale de învăţare 16-20
Bezede Rima
Principiul retellizării în paradigma constructivistă a învăţării ca factor 20-23
Ghicov Adrian
College choices among arab pre-service teachers between intrinsic 24-29
Jarjoura Basma
Teaching career and personal development of teachers 30-34
Farjun Cochava
Director, manager, lider… 35-37
Chicu Valentina
Strategii de proiectare didactică: 1. Strategia învăţării directe sau explicite 38-42
Cartaleanu Tatiana
Competenţa de comunicare: aspecte de formare profesională 42-46
Cosovan Olga
Lectura în scopul formării competenţei de comunicare 46-49
Sărbuşan Galina
Educaţia interculturală în Suedia 50-53
Goraş-Postică Viorica, Bezede Rima
Leadership şcolar pentru echitate şi învăţare eficientă 53-54
Gorincioi Valeriu
Instruirea modulară – tehnologie didactică axată pe formarea competenţelor profesionale 55-59
Vasiliev Maria
Dimensiunea morală, o dimensiune neglijată în formarea continuă a cadrelor didactice. Studiu de caz 59-66
Albu Gabriel
Strategii de reducere a stresului ocupaţional al profesorilor şcolari 66-69
Şova Tatiana
Paradigma calităţii educaţiei din perspectiva autonomiei financiare şcolare 69-72
Vivdici Ana
Unitatea de învăţare – model didactic optim în procesul de predare-învăţare-evaluare la Biologie 73-77
Botgros Ion, Simion Crenguţa
Organizarea activităţilor de învăţare din perspectiva paradigmei cognitive 77-81
Dulamă Maria-Eliza
Aspecte ale formării competenţei interculturale în cadrul studierii fizicii 82-87
Bocancea Viorel, Ciuvaga Victor
De la planificare strategică la planificare operaţională 88-88
Bezede Rima
Activităţi în cadrul proiectului Pentru reforme calitative în educaţie 88-89
Nahaba Lilia
Laborator performant destinat pregătirii specialiştilor TIC 90-90
Moraru Octombrina
Servicii la solicitarea beneficiarului 91-91
Nahaba Lilia
Clubul de dezbateri educaţionale Paideia 91-91
Oferta de formare 2015 pentru cadre didactice şi manageriale 92-92
Paradigme în educaţie/pedagogie 93-100
Cristea Sorin