IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   457
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-26 10:28
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2021  (3 din 4)56
  2020  (4 din 4)66
  2019  (4 din 4)76
  2018  (4 din 4)73
  2017  (4 din 4)76
  2016  (4 din 4)67
  2015  (4 din 4)45
  2014  (4 din 4)47
  2013  (4 din 4)46
  2012  (4 din 4)51
  2011  (4 din 4)53
  2010  (2 din 4)25
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (2020.02.28-2024.03.28)
  • C (2019.07.09-2020.01.31)
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2021
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole68139625316469658144
Volume45420783925
Total72643833120394

Vizualizări   117Descărcări   55

Conţinutul numărului de revistă

Caracteristicile învățării școlare

3-9

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.01

CZU: 37.091

Petrovschi Nina

Etica pedagogică şi pedagogia eticii – două entităţi educaţionale

10-16

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.02

CZU: 37.015

Paniş Aliona

Conceptul de paradigmă în științele educației: analize și reflecții.

17-22

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.03

CZU: 37.01

Pogolşa Lilia , Perliman Victoria

Cadrul epistemic al conceptului de management al evaluării rezultatelor şcolare

23-26

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.04

CZU: 373.091

Caleachina Olga

Evoluţia valorică a curriculumului în contextul actual al schimbărilor.

27-32

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.18

CZU: 37.091

Brăguţa Violeta

Contextual learning approach to the development of the grammatical accuracy in EFL

33-40

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.05

CZU: 37.016:811.111

Mardari Alina

Creativitatea și rolul ei în educația muzicală

41-45

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.06

CZU: 37.091:78

Palîmski Cornelia

Metode interactive și situații problematizante în studiul textului literar (pe baza operei „Amintiri din copilărie” de Ion Creangă)

46-55

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.17

CZU: 37.091:801.82

Antip Crina Ramona

Методология обработки педагогической информации с помощью критериев φ*–углового преобразования Фишера и U–Манна-Уитни

56-63

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.07

CZU: 37.091:004

Богданова Виолетта

Opera pedagogică a lui G.G. Antonescu, din perspectivă diacronică

64-68

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.08

CZU: 37.013

Brînză Ionela

Personajele lui I. L. Caragiale și arta cuvântului în decodificarea limbajului comic (O secvenţă pentru activitatea profesorului la disciplinele filologice în școală)

69-75

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.09

CZU: 801.82:821.135.1-2

Dănăilă-Moisă Mihaela

Valorificarea competenţelor cadrelor manageriale din instituţiile de învăţământ general în dezvoltarea traseului de profesionalizare

76-82

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.10

CZU: 37.091

Cebanu (Slutu) Lilia

Аnxiеtаtеа și stilurilе dе соmuniсаrе lа fеmеilе victime ale violenței.

83-89

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.11

CZU: 159.942:316.6/.7

Cerlat Raisa , Eremciuc Olga

Le rôle de la famille et de l’école pour surmonter les comportements déviants des mineurs

90-93

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.12

CZU: 316.624:37.013

Cucer Angela

Studiu de constatare privind nivelul de epuizare profesională a lucrătorilor medicali

94-101

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.13

CZU: 159.944:614.253

Grati Lilia

Abordări ale ruşinii ca factor perturbator în socializarea preşcolarilor

102-104

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.14

CZU: 373.2:159.942

Andrasciuc Vasilica

Activităţile extracurriculare – segment determinativ în consolidarea competenţelor-cheie.

105-109

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.15

CZU: 37.091

Rotaru Irina , Țîbuleac Mariana

Cultura Ecologică — valori și funcţii în procesul de educaţie a școlarului mic

110-113

DOI: 10.52387/1811-5470.2021.3.16

CZU: 373.3.015

Balan (Chiriac) Elena

Ion Achiri – pedagogul, savantul, omul

114-116
Solovei Rodica

Orientările valorice și adaptarea psihosocială la vârsta adolescenţei: abordări teoretice

117-118
Bolboceanu Aglaida