IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   462
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2020-07-22 19:38
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2020  (2 din 4)31
  2019  (4 din 4)76
  2018  (4 din 4)73
  2017  (4 din 4)76
  2016  (4 din 4)67
  2015  (4 din 4)45
  2014  (4 din 4)47
  2013  (4 din 4)46
  2012  (4 din 4)51
  2011  (4 din 4)53
  2010  (2 din 4)25
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • B (2020.02.28-2024.03.28)
  • C (2019.07.09-2020.01.31)
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2020
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole590193789971057864
Volume40269302611
Total63022071912321

Vizualizări   82Descărcări   23

Conţinutul numărului de revistă

Societățile actuale și configurația învățării „provocate” social

3-13

CZU: 37.013.42

DOI: 10.5281/zenodo.3872965

Callo Tatiana

Educație. Educația formală, nonformală și informală: delimitări și puncte de tangență

14-20

CZU: 37.015

DOI: 10.5281/zenodo.3872969

Guţu Vladimir

Învățarea școlară eficientă: abordări conceptuale și metodologice

21-31

CZU: 37.015

DOI: 10.5281/zenodo.3872977

Franţuzan Ludmila, Grigor Ina, Straistari-Lungu Cristina

Direcțiile de leadership în educație – modelul finlandez

32-36

CZU: 37.0(480)

DOI: 10.5281/zenodo.3872992

Simion Crenguţa

Relevanța teoriei inteligențelor multiple în învățarea istoriei

37-44

CZU: 373.091:94

DOI: 10.5281/zenodo.3873003

Mihăilă Monica Maria

Inovația didactică în studiul istoriei

45-51

CZU: 373.016:94

DOI: 10.5281/zenodo.3873011

Petrovschi Nina

Dezvoltarea limbajului literar-artistic prin metode de stimulare a creativității elevilor

52-59

CZU: 373.015:81/82

DOI: 10.5281/zenodo.3873019

Vicol Nelu, Antip Crina Ramona, Dănăilă-Moisă Mihaela

Rolul atitudinii în contextul dezvoltării personale a cadrelor didactice

60-64

CZU: 373.091:[54+57]

DOI: 10.5281/zenodo.3873051

Vrabii Violeta

Concepții ale armonizării sociale în formarea profesională

65-75

CZU: 37.013.77/.78

DOI: 10.5281/zenodo.3890802

Bertea Iulian-Ciprian

Repere teoretice și metodologice ale evaluării psihologice a persoanelor post accident vascular cerebral

76-86

CZU: 159.9.072:616.831

DOI: 10.5281/zenodo.3873043

Bucun Nicolae, Glavan Aurelia

Provocările societale cercetate prin prisma bazelor teoretice și metodologice ale asigurării activității psihologice în sistemul de învățământ general

87-92

CZU: 373.015.3

DOI: 10.5281/zenodo.3873053

Paladi Oxana

Profilul socio-demografic al persoanelor cu accident vascular cerebral. Studiu clinico-sociologic

93-102

CZU: 616.831-084

DOI: 10.5281/zenodo.3873061

Glavan Aurelia

Cauze și forme ale mobbingului la adolescenți

103-111

CZU: 316.624-053.6

DOI: 10.5281/zenodo.3873065

Bican Ovidiu-Laurențiu

Les partenariats éducatifs comme facteur du processus démocratique –une approche rétrospective

112-115

CZU: 37.015

DOI: 10.5281/zenodo.3873073

Andrieş Vasile

O carte ce își merită cititorul: „Mediul de realizare a procesului educațional în contextul implementării curriculumului”

116-118

CZU: 373.091

Bâlici Veronica