IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Embargo - 6 luni
Anul fondării  2003
Fondatori
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
Tirajul revistei   536
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2020-02-19 08:50
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (4 din 4)
  2018  (4 din 4)
  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (2 din 4)
imagine

pISSN: 1811-5470
Univers Pedagogic
Categoria:
  • C (2019.07.09-2020.01.31)
  • C (2013.10.31-2017.10.31)
  • C (2009.04.30-2013.10.30)

Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Curriculumul de formare a cadrelor didactice. Teoria şi metodologia curriculumului educaţional


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole559148299795954936
Volume38202611930
Total5971685609889
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   136Descărcări   83

Conţinutul numărului de revistă

Tendințe și probleme în cercetarea pedagogică din Republica Moldova

3-6
Ţvircun Victor

Variații strategice în formarea și dezvoltarea conștiinței lingvistice a elevilor

7-13
Bâlici Veronica

Сопоставительнаялингвистика – основополагающая наука в методологии преподавания иностранных языков

14-23
Бабырэ Никанор

Abordări teoretice privind învățarea limbilor străine de către copiii de 6-7 ani

24-31
Straistari-Lungu Cristina

Les élèments de nouveautédans le curriculum de lanqueétrangère (LÉ)

32-37
Afanas Aliona

Praxiologia lecției moderne: abordări inovative

38-42
Achiri Ion

Metodologia formării competenței de pronunție la studenți (monoftongul posterior /u:/)

43-45
Usatâi Larisa

Predarea și învățarea interdisciplinară

46-49
Chiciuc Constantin

Experimentul didactic – metodă activă de evaluare a competenței de cunoaștere științifică

50-53
Simion Crenguţa

Valori și principii ale evaluării competențelor elevilor în învățământul primar

54-61
Stratan Victoria

Formarea competenței studenților de proiectare a produselor vestimentare prin situații de învățare

62-68
Danilă Natalia

Experiența europeană în domeniul formării formatorilor pentru pregătirea profesională continuă

69-74
Isac Ştefania

Dezvoltarea personală a cadrului didactic – condiție a schimbărilor

75-80
Vrabii Violeta

Relevanța documentelor de politici în formarea transportatorilor rutieri: context normativ și metodologic

81-86
Buimestru Lilia, Ceban Victor

Opinii pedagogice privind implementarea documentelor de politici curriculare în educația timpurie

87-94
Clichici Veronica, Cebanu(Slutu) Lilia

Implicații practice de formare a culturii pedagogice a familiei din perspectiva educației de gen a preșcolarilor

95-101
Duminică Stella

Opinii, reprezentări, percepții despre dizabilitate și orientare profesională

102-107
Cucer Angela

Diseminarea și implementarea rezultatelor cercetării

108-109
Hadîrcă Maria

Valori interbelice românești. Profesorul universitar Constantin N. Tomescu

110-116
Corlăteanu-Granciuc Silvia, Enache George