IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-15 08:05
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2021  (3 din 3)35
  2020  (3 din 3)32
  2019  (3 din 3)40
  2018  (3 din 3)43
  2017  (3 din 3)33
  2016  (3 din 3)40
  2015  (3 din 3)51
  2014  (3 din 3)57
  2013  (3 din 3)64
  2012  (3 din 3)61
  2011  (3 din 3)46
  2010  (3 din 3)45
  2009  (2 din 3)44
  2008  (3 din 3)61
  2007  (2 din 3)40
  2006  (1 din 3)23
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • C (2020.02.28-2022.02.28)
  • C (2017.07.18-2019.12.31)
  • C (2013.06.27-2016.12.14)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2021
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole7156016881015939024
Volume44412631690
Total75964295111849

Vizualizări   79Descărcări   12

Conţinutul numărului de revistă

Stima de sine și epuizarea profesională în profesia didactică

6-16

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p6-16

CZU: 371.12:159.944.07

Cîndea Adela

Semiadverbele în limba română: relaţii semantice şi formale

17-25

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p17-25

CZU: 811.135.1’367.624

Boz Olga

Arderea emoțională la studenții cu diferite niveluri de autoreglare a comportamentului

25-33

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p25-34

CZU: 159.942:378.126

Pleşca Maria

Особенности эмоционального состояния детей перенесших COVID-19

40-47

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p40-47

CZU: 159.922.7.07:616-036.21

Максимчук Виктория , Гладченко Мария

Влияние системнoгo недoразвития речи у детей с расстрoйствами аутистическoгo спектра на прoявление дезадаптивных видoв пoведения

48-55

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p48-55

CZU: 376.35:159.922.7.07

Максимчук Виктория , Бабчинецкая Людмила

Модель формирования коммуникативных компетенций учеников средствами игровых ситуаций на занятиях по английскому языку

55-65

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p55-65

CZU: 811.111:37.016

Топчу Искендер

Influența limbii materne în predarea pronunției în limba engleză

66-74

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p66-74

CZU: 811.111:37.016

Usatîi Larisa

Lectura – factor decisiv în formarea și dezvoltarea personalității elevilor de vârstă școlară mică

74-79

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p74-79

CZU: 373.3:028

Rufanda Natalia

Experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM

79-85

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p79-85

CZU: 377.3

Movileanu Elena

Motivația pentru învățarea autonomă a studenților

86-90

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p86-90

CZU: 378.14

Roman Daniel