IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2012
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-13 20:47
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 4 / 2023  (4 din 4)12    CZU
 2023  (4 din 4)68    
Nr. 4(34) 12CZU
Nr. 3(33) 18CZU
Nr. 2(32) 17CZU
Nr. 1(31) 21CZU
 2022  (4 din 4)75    
Nr. 4(30) 20CZU
Nr. 3(29) 20CZU
Nr. 2(28) 18CZU
Nr. 1(27) 17CZU
 2021  (4 din 4)66    
Nr. 4(26) 15CZU
Nr. 3(25) 17CZU
Nr. 2(24) 17CZU
Nr. 1(23) 17CZU
 2020  (4 din 4)77    
Nr. 4(22) 22CZU
Nr. 3(21) 19CZU
Nr. 2(20) 18CZU
Nr. 1(19) 18CZU
 2019  (4 din 4)74    
Nr. 4(18) 15CZU
Nr. 3(17) 19CZU
Nr. 2(16) 17CZU
Nr. 1(15) 23CZU
 2018  (3 din 4)62    
Nr. 3(14) 21CZU
Nr. 2(13) 19CZU
Nr. 1(12) 22CZU
 2017  (2 din 4)53    
Nr. 2(11) 27CZU
Nr. 1(10) 26CZU
 2016  (2 din 4)40    
Nr. 2(9) 20CZU
Nr. 1(8) 20CZU
 2015  (2 din 4)23    
Nr. 2(7) 12CZU
Nr. 1(6) 11CZU
 2014  (2 din 4)23    
Nr. 2(5) 12CZU
Nr. 1(4) 11CZU
 2013  (2 din 4)48    
Nr. 2(3) 28CZU
Nr. 1(2) 20CZU
 2012  (1 din 4)21    
Nr. 1 21CZU
imagine

pISSN: 1857-0623
eISSN: 2587-3636
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Acta et Commentationes, Sciences of Education
Categoria:
  • B (2020.02.28-2024.02.28)
  • C (2018.02.01-2019.02.28)
  • C (2017.02.28-2018.01.31)

Revista științifică Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației este o publicaţie periodică, a cărei scop este oglindirea şi dezvoltarea fenomenului ştiinţific modern din domeniul Științelor ale Educației (Pedagogie și Didactica științelor); diseminarea rezultatelor cercetărilor științifice de performanţă (fundamentale şi aplicative); dezvoltarea și implementarea noilor tehnologii didactice (strategii și metode), axate în special pe tehnologiile informaționale și comunicaționale în scopul utilizării lor inovaţionale; abordarea şi elucidarea problemelor investigaţionale de profil educațional. Revista are următoarele obiective: - Publicarea și diseminarea rezultatelor științifice valoroase obținute de cercetătorii Universității de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chișinău) și din alte instituții din țară și de peste hotare; - Extinderea relațiilor sub aspect științific și editorial cu instituții de profil din țară și de peste hotare în scopul devenirii unei reviste științifice de prestigiu pe plan național și internațional; - Includerea revistei științifice Acta et Commentationes, seria Științe ale Educației în baze de date naționale și internaționale.


Prezenta autorilor din străinătate  

Publicațiile autorilor în WoS și/sau Scopus

123
1Antoci Diana Ion
Scopus Author ID - 57422049300
2Arsene Ion Ion
Scopus Author ID - 55923608700
3Bakhmat Natalia Web of Science ResearcherID - R-2499-2018,
Scopus Author ID - 57200174193
4Bodrug-Lungu Valentina Efim
Scopus Author ID - 56957139900
5Braicov Andrei
Scopus Author ID - 57217733729
6Budanaev Ivan A.
Scopus Author ID - 57192873626
7Busuioc Aliona
Scopus Author ID - 57216895901
8Calalb Mihai
Scopus Author ID - 58105235300
9Canţer Valeriu Gheorghe
Scopus Author ID - 57015455500
10Cernei Mihai
Scopus Author ID - 57201136288
11Chiriac Liubomir L.
Scopus Author ID - 57212461519
12Chişca Diana Fiodor
Scopus Author ID - 55819688200
13Cioban Mitrofan Mihail
Scopus Author ID - 8321363300
14Ciorbă Constantin
Scopus Author ID - 57499301600
15Cojocaru Ion Alexei
Scopus Author ID - 7003577096
16Corlat Sergiu
Scopus Author ID - 57191982937
17Coropceanu Eduard Boris
Scopus Author ID - 55936998100
18Cristea Sorin
Scopus Author ID - 57194856313
19Cujbă Vadim Vladimir
Scopus Author ID - 57226707713
20Dissanayake Hiranya D.S.W.
Scopus Author ID - 58029514800
21Ermalai Felicia
Scopus Author ID - 15126844000
22Gaşiţoi Natalia
Scopus Author ID - 55179336700
23Gavriluț Monalisa - Laura
Scopus Author ID - 58844824500
24Gheorghiţă Eugen Ion
Scopus Author ID - 57194054799
25Gremalschi Anatol
Scopus Author ID - 57191969514
26Lungu Viorelia Andrei
Scopus Author ID - 57269859400
27Lupașco Natalia
Scopus Author ID - 55201350100
28Negara Corina
Scopus Author ID - 57194858367
29Pikula Norbert Gerard
Scopus Author ID - 57207624178
30Popa Mihail EvghenieWeb of Science ResearcherID - FTJ-8225-2022,
Scopus Author ID - 56365086200
31Rogojnicova Olesea A.
Scopus Author ID - 6503914064
32Sali Larisa Maxim
Scopus Author ID - 8321363300
33Sanduleac Sergiu ArcadiWeb of Science ResearcherID - AGH-1537-2022
34Silistraru Nicolae
Scopus Author ID - 57270792500
35Sochircă Elena Boris
Scopus Author ID - 24438373800
36Terentieva Natalia Web of Science ResearcherID - P-7024-2019,
Scopus Author ID - 57216845991
37Ureche Dumitru
Scopus Author ID - 57213161482
38Vîntu Victoria
Scopus Author ID - 57216895175

Autori cu ORCID

202320222021202020192018201720162015201420132012
Total autori758781919280734929366330
cu ORCID738479906252463115172317

Topul autorilor

Nr d/oNumele autoruluiNr articole
1 Lupu Ilie Ion20
2 Coropceanu Eduard Boris19
3 Cabac Valeriu 13
4 Pavel Maria 13
5 Calmuţchi Laurenţiu Ion13
6 Silistraru Nicolae 12
7 Braicov Andrei 12
8 Chiriac Liubomir L.11
9 Globa Angela 11
10 Vascan Teodora 9
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2012 - 2023
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUJELDOI
Articole630501822177486211319
Volume34596562936
Total66456147820684

Vizualizări   1758Descărcări   128

Conţinutul numărului de revistă

Abordări metodice privind aplicarea quasigrupurilor la dezvoltarea unor metode de criptografie 7-17

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.7-17

CZU: 378.147:004

Chiriac Liubomir , Danilov Aureliu
Metode algoritmice de rezolvare a inecuațiilor și sistemelor de inecuații algebrice cu parametri 18-31

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.18-31

CZU: 372.851

Lupu Ilie
Concepția privind elevii dotați la matematică și pregătirea lor pentru concursuri și olimpiade 32-38

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.32-38

CZU: 37.015+51

Teleucă Marcel , Jelescu Petru
Impactul strategiilor interactive în valorificarea și dezvoltarea competențelor elevilor la matematică 39-47

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.39-47

CZU: 37.015:51

Pavel Maria , Olednic Tatiana
Steam education through and for search missions 48-55

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.48-55

CZU: 37.015[629.7.02/681.865.8+004]

Afanas Dorin , Braicov Andrei
Câmpul semantic al noțiunii „clasă virtuală” 56-63

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.56-63

CZU: 37.018.43:004.8

Negara Corina
Formarea competenței de operare cu grupurile de obiecte la copiii de vârstă preșcolară mare 64-71

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.64-71

CZU: 372.851+373.3

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
Оценка уровня знаний выпускников вуза направления «Программная инженерия» с учетом выбора области профессиональной деятельности 72-78

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.72-78

CZU: 378.147+004

Помян Светлана
Jocurile didactice online la chimie – factor motivant în instruirea bazată pe concepția stem 79-90

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.79-90

CZU: 372.854

Cazacioc Nadejda , Coropceanu Eduard
Развитие интеллектуальных способностей учащихся при решении геометрических задач повышенной сложности 91-100

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.91-100

CZU: 372.8514

Кысса Лилия
Proiectarea curriculară centrată pe elev: cadrul formal și non-formal 101-109

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.101-109

CZU: 372

Guţu Vladimir
Gândirea științifică în educație și instruire baze psihopedagogice de optimizare a învățării prin prisma dezvoltării gândirii științifice 110-121

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.110-121

CZU: 37.015.3+159.922.7

Cuzneţov Larisa
Practica educațională – factor de realizare a investigațiilor pedagogice 122-129

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.122-129

CZU: 37.01

Panico Vasile
Симуляционное обучение как технологическая инновация в обучении русскому языку иностранных студентов-медиков 130-138

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.130-138

CZU: 372.8811.161.1

Мельникова Татьяна
Номинацентрические пословицы русского языка как дидактический материал для обучения студентов в тюркоязычной аудитории 139-145

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.139-145

CZU: 372.8811.161.1

Сапарова Нуржамал
Challenges of inclusive education in the context of blended learning 146-151

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.146-151

CZU: 37.015

Darawsha Ahlam , Galia Nadia
Evaluarea bazată pe competențe în învățământul general 152-158

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.152-158

CZU: 371.26:37.046.14

Golubiţchi Silvia
Integralitatea ca procesualitate pedagogică în educația copiilor 159-169

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.159-169

CZU: 37.015

Pascari Valentina
Motivarea elevilor pentru obținerea progresului școlar și a performanței școlare 170-178

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.170-178

CZU: 37.015.3+159.922.7

Gheorghiţă Margareta
Îndrumarea și controlul lecturii elevilor – factori importanți în dezvoltarea motivației pentru lectură a elevilor din clasele primare 179-184

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.179-184

CZU: 159.947.5:37.015.3+373.3

Niţă Carmen Daniela
Aspecte analitice privind cadrul normativ național în domeniul evaluării rezultatelor școlare în învățământul general din Republica Moldova 185-194

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.185-194

CZU: 37.014:371.26+373

Stratan Victoria
Aspecte psihopedagogice ale dezvoltării comportamentului moral în funcție de vârstă 195-203

DOI: 10.36120/2587-3636.v22i4.195-203

CZU: 37.015.3+159.922.7

Lungu Viorelia