| Instrument Bibliometric National
Închide

Institutul de Dezvoltare a Societatii Informationale EXPERT on-line ASMCNAA DISCUS projectIndicatori CDI

ABCDEFGHIJLMNPQRSTUV
ЗСЭ
............................................................................................................................................................................................................................
Despre revistă
Titlul
Revista de Cercetări în Comerţ, Management şi Dezvoltare Economică
Domenii ştiinţifice
Anul fondării
2014
Fondatori
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
Tirajul revistei   100
Limba de publicare
Arhiva electronică disponibilă
07.2014 - 12.2016
Vizualizări    67
Acces la textul integral
Acces deschis
Topul autorilor
Colegiul de redacţie
Colaborare internaţională
Prezenţa autorilor din străinătate

Numere înregistrate

  2016  (2 din 2)
  2015  (2 din 2)
  2014  (2 din 2)
imagine
pISSN: 2345-1424
eISSN: 2345-1483
Revista de Cercetări în Comerţ, Management şi Dezvoltare Economică
Categoria:
  • C (2015.12.31-2018.11.26)
  • C (2015.01.01-2015.12.31)
  • Fără categorie (2014.01.01-2014.12.31)
Volume înregistrate în IBN: 6
Articole înregistrate în IBN: 74
Disponibil în IBN pentru perioada: 2014 - 2016

Scopul revistei CCMDE este de a disemina cunoştinţe, a promova gândirea inovatoare, discuţii intelectuale, analize de cercetare, precum şi studii pragmatice, inclusiv critici cu privire la o arie largă de domenii economice şi de a facilita comunicarea între cadrele universitare, cercetători, factorii de decizie, practicieni, membri cooperatori, autorităţi publice şi executori.

Revista CCMDE va publica lucrări de cercetare teoretice, conceptuale şi empirice originale, de înaltă calitate, ale cadrelor universitare, cercetătorilor şi practicienilor.


Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Dinamica numărului de articole pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Numărul 2 / 2016 Descarcă PDF

Conţinutul numărului de revistă

Analysis of European Union legislation on trade 7-34
Gribincea Lilia, Dandara Liliana
Factors influencing food neophobia. A brief review 35-41
Stoica Maricica, Alexe Petru
The financial mechanism - an instrument for the management of the consumer cooperatives from Republic of Moldova during the economic instability times 42-53
Sanduţa Tatiana, Fuior Elena, Duma Florin
National and international aspects of accounting of income tax from the operational activity 54-66
Nacu Viorica
Entrepreneurship among migrants 67-78
Caraganciu Galina, Nicolae Adina-Iulia
Determinants of inflation in Bali 79-92
Komalasari Yeyen, Trimurti Christimulia Purnama
Management business process of reengineering wholesale companies 93-102
Oleksyn Solomiya
The identification of the factors of the development of the specialized retail business in Ukraine 103-108
Hushtan Tetyana
International and national ratings of higher educational institutions as a tool of their marketing activities 109-135
Tarasova Elizaveta, Shein Evgeniy