Articolul precedent |
Articolul urmator |
596 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-14 14:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4228) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 STRATAN, Nadejda. Pedagogy of emotional culture. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 1, 15 februarie 2019, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2019, Vol.1, pp. 404-407. ISBN 978-9975-3246-7-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 1, Comrat, Moldova, 15 februarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 404-407 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiile filosofice asupra emoțiilor datează de la grecii și romanii antici. Până în prezent, au fost elaborate mai mult de 90 de definiții ale emoțiilor iar în baza lor concepute multiple teorii ale emoțiilor. Acest articol revizuiește teoria emoțiilor James-Lange precum și versiunea modificată de către cercetătorii neurologi a acesteia, teoria diferențială a emoțiilor, teoria credințădorință, teoriile estimative, teoriile cognitive și teoriile dimensionale cu o nouă teorie “clepsidră” a emoțiilor |
||||||
Cuvinte-cheie emoţii, teorii ale emoţiilor, evaluare, acţiune, excitare |
||||||
|