Pedagogy of emotional culture
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
596 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-14 14:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4228)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
STRATAN, Nadejda. Pedagogy of emotional culture. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 1, 15 februarie 2019, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2019, Vol.1, pp. 404-407. ISBN 978-9975-3246-7-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1, 2019
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
1, Comrat, Moldova, 15 februarie 2019

Pedagogy of emotional culture

Pedagogia culturii emoționale

CZU: 37.01

Pag. 404-407

Stratan Nadejda
 
”Nicolae Testemițanu” State University of Medicine and Pharmacy
 
 
Disponibil în IBN: 30 martie 2020


Rezumat

Studiile filosofice asupra emoțiilor datează de la grecii și romanii antici. Până în prezent, au fost elaborate mai mult de 90 de definiții ale emoțiilor iar în baza lor concepute multiple teorii ale emoțiilor. Acest articol revizuiește teoria emoțiilor James-Lange precum și versiunea modificată de către cercetătorii neurologi a acesteia, teoria diferențială a emoțiilor, teoria credințădorință, teoriile estimative, teoriile cognitive și teoriile dimensionale cu o nouă teorie “clepsidră” a emoțiilor

Cuvinte-cheie
emoţii, teorii ale emoţiilor, evaluare, acţiune, excitare