Articolul precedent |
Articolul urmator |
612 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 08:26 |
SM ISO690:2012 VOVNENCIUC, Olga. Posibilitatea implementării învățării la distanță în instituțiile superioare de învățământ: avantaje, riscuri, posibilități. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică: Colloquia Professorum din 18 octombrie 2013, 18 octombrie 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 4, pp. 242-246. ISBN 978-9975-50-136-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 4, 2014 |
||||||
Colocviul "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică" Bălți, Moldova, 18 octombrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 242-246 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article deals with the topics of distance learning. There are presented advantages, disadvantages and opportunities for implementing distance learning in higher education. Distance learning is an accessible form of learning to ensure lifelong learning. |
||||||
Cuvinte-cheie distance learning, blended learning, e-learning, m-learning, higher education |
||||||
|