Posibilitatea implementării învățării la distanță în instituțiile superioare de învățământ: avantaje, riscuri, posibilități
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
612 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-20 08:26
SM ISO690:2012
VOVNENCIUC, Olga. Posibilitatea implementării învățării la distanță în instituțiile superioare de învățământ: avantaje, riscuri, posibilități. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică: Colloquia Professorum din 18 octombrie 2013, 18 octombrie 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 4, pp. 242-246. ISBN 978-9975-50-136-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 4, 2014
Colocviul "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică"
Bălți, Moldova, 18 octombrie 2013

Posibilitatea implementării învățării la distanță în instituțiile superioare de învățământ: avantaje, riscuri, posibilități


Pag. 242-246

Vovnenciuc Olga
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2020


Rezumat

The present article deals with the topics of distance learning. There are presented advantages, disadvantages and opportunities for implementing distance learning in higher education. Distance learning is an accessible form of learning to ensure lifelong learning.

Cuvinte-cheie
distance learning, blended learning, e-learning, m-learning, higher education