Pоман-воспитание и его классические образцы в немецкой, английской и русской литературе XVIII в. – XIX в
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
516 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-10 11:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
821.112.2-31.09+821.111-31.09+821.161.1-3.09 (1)
Literaturi germanice de Vest (Literatură germană, Literatură olandeză) (38)
Literatură engleză (116)
Literatură slavă (slavonă) de Est (Literatură rusă, Literatură ucraineană, Literatură bielorusă) (367)
SM ISO690:2012
KАЗЛАУСКАЙТЕ, Kристина. Pоман-воспитание и его классические образцы в немецкой, английской и русской литературе XVIII в. – XIX в. In: Interuniversitaria, Ed. 9, 16 mai 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 09, Vol.1, pp. 212-216. ISBN 978-9975-50-061-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 09, Vol.1, 2014
Colocviul "Interuniversitaria"
9, Bălți, Moldova, 16 mai 2013

Pоман-воспитание и его классические образцы в немецкой, английской и русской литературе XVIII в. – XIX в

CZU: 821.112.2-31.09+821.111-31.09+821.161.1-3.09

Pag. 212-216

Kазлаускайте Kристина
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 18 martie 2020


Rezumat

Acest articol ştiinţific, pe tema Exemple clasice ale romanului de educaţie în literatura germană, engleză şi rusă în secolele al XVIII-lea şi al XIX-lea, analizează exemplele clasice ale romanului de educaţie (Bildungsroman) în literatura germană, engleză şi rusă în perioada indicată, şi anume "Anii de formare ai lui Wilhelm Meister" de Goethe, "David Copperfield" de Charles Dickens şi "Copilăria", "Adolescenţa" şi "Tinereţea" de L.N. Tolstoi. Ne propunem să urmărim procesul de formare a trei caractere total diferite şi să le analizăm în cadrul operelor, dezvoltînd problemele, ideea şi scopul fiecărui roman

Cuvinte-cheie
e: roman de educaţie, ideea de stabilire a protagonistului, caracterul, individ, educaţie, căutarea propriului “eu”, pierderea, dobîndirea şi achiziţionarea unor noi calităţi şi viziuni.