Articolul precedent |
Articolul urmator |
652 95 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 11:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004 (55) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (803) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103) |
SM ISO690:2012 LOPOTENCO, Vadim. Reţelele sociale – un instrument revoluţionar de promova-re al secolului al XXI-lea. In: Interuniversitaria, Ed. 9, 16 mai 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 09, Vol.1, pp. 6-11. ISBN 978-9975-50-061-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 09, Vol.1, 2014 |
|||||
Colocviul "Interuniversitaria" 9, Bălți, Moldova, 16 mai 2013 | |||||
|
|||||
CZU: 339.138:004 | |||||
Pag. 6-11 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Social networks have become an undeniable attribute of our everyday life. Using them to promote your business, it is possible to interact with the customer to a higher level. Western companies successfully use this type of promotion. In the Republic of Moldova this type of marketing is growing; however, the efficiency of this type of promotion is not good enough. In this article the mistakes and ways to avoid them are analyzed. |
|||||
Cuvinte-cheie social networks, promotion, profit, investments, informational technologies, marketing online |
|||||
|