Reţelele sociale – un instrument revoluţionar de promova-re al secolului al XXI-lea
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
652 95
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 11:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:004 (55)
Probleme generale ale comerțului. Piața (803)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
LOPOTENCO, Vadim. Reţelele sociale – un instrument revoluţionar de promova-re al secolului al XXI-lea. In: Interuniversitaria, Ed. 9, 16 mai 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 09, Vol.1, pp. 6-11. ISBN 978-9975-50-061-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 09, Vol.1, 2014
Colocviul "Interuniversitaria"
9, Bălți, Moldova, 16 mai 2013

Reţelele sociale – un instrument revoluţionar de promova-re al secolului al XXI-lea

CZU: 339.138:004

Pag. 6-11

Lopotenco Vadim
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 17 martie 2020


Rezumat

Social networks have become an undeniable attribute of our everyday life. Using them to promote your business, it is possible to interact with the customer to a higher level. Western companies successfully use this type of promotion. In the Republic of Moldova this type of marketing is growing; however, the efficiency of this type of promotion is not good enough. In this article the mistakes and ways to avoid them are analyzed.

Cuvinte-cheie
social networks, promotion, profit, investments, informational technologies, marketing online