Designul lecţiei de predare a textelor nonliterare în clasa a II-a
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
537 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 13:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:[811.135.1+821.135.1] (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087)
SM ISO690:2012
ZAHARCO, Iulia. Designul lecţiei de predare a textelor nonliterare în clasa a II-a. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 160-167. ISBN 978-9975-50-143-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 10, 2015
Colocviul "Interuniversitaria"
10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014

Designul lecţiei de predare a textelor nonliterare în clasa a II-a

CZU: 373.3.02:[811.135.1+821.135.1]

Pag. 160-167

Zaharco Iulia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2020


Rezumat

The studying of non-literary texts is explained by the necessity of making a relation between what pupils learn at school and their personal life. This article stresses that non-literary texts have to be introduced from primary schools. Through different activities, organized at all lesson, but in special, at Rumanian language, pupils would learn how to write a letter, an invitation or an announcement. We aim to offer certain information, which in our opinion would help teachers of primary schools to organize lessons and how to teach pupils to use correctly non-literary texts.

Cuvinte-cheie
non-literary text, lesson, communication, activities, experience.