Articolul precedent |
Articolul urmator |
1329 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-16 06:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111'243 (36) |
Probleme generale de didactică și metodică (1190) |
Limba engleză (667) |
SM ISO690:2012 NOROC, Natalia. Teaching English through Poetry. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 78-86. ISBN 978-9975-50-143-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 10, 2015 |
|||||
Colocviul "Interuniversitaria" 10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014 | |||||
|
|||||
CZU: 37.02:811.111'243 | |||||
Pag. 78-86 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Metodologia predării limbii engleze acordă o atenţie deosebită utilizării poeziei la lecţia de limbă engleză. Poezia furnizează numeroase oportunitați de dezvoltare a competenţelor lingvistice şi comunicative, avînd un impact educativ, oferind posibilităţi de promovare ale aspectului socio-cultural, precum și o gamă largă de tehnici şi strategii de achiziţionare a limbii engleze prin intermediul poeziei. Articolul dat este o încercare de a dovedi că poezia este un material mai eficient decît textul în predarea verbelor neregulate la lecţia de limbă engleză. |
|||||
Cuvinte-cheie utilizarea poeziei, dezvoltarea competențelor lingvistice și comunicative, impact educativ, aspect socio-cultural, tehnici și strategii de predare a verbelor neregulate. |
|||||
|