Articolul precedent |
Articolul urmator |
577 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 11:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.5:004 (10) |
Comerț exterior. Comerț internațional (386) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 LOPOTENCO, Vadim. Economia digitală – un nou pas al evoluţiei. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 221-225. ISBN 978-9975-50-143-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 10, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.5:004 | ||||||
Pag. 221-225 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
E-commerce is a relatively new business field with a high potential of growth, thanks primarily to advantages provided to companies and consumers. At the same time, e-commerce raises technical and economic issues and problems to be solved, which are a concern for businesses, states and international organizations. |
||||||
Cuvinte-cheie Internet, commerce, virtual money, investitions, new technologies |
||||||
|