Articolul precedent |
Articolul urmator |
942 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 18:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111'243 (36) |
Probleme generale de didactică și metodică (1190) |
Limba engleză (667) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Diana. The Roles of Interactive Principles in Teaching the Past Tenses in TEFL. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 67-73. ISBN 978-9975-50-143-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 10, 2015 |
|||||
Colocviul "Interuniversitaria" 10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014 | |||||
|
|||||
CZU: 37.02:811.111'243 | |||||
Pag. 67-73 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
„Cadrul comun european de referinţe a limbilor” pune un accent deosebit asupra utilizării metodelor interactive de predare a limbii engleze ca limbă străină, scopul căreia la etapa actuală este nu numai achiziţionarea limbii străine, dar şi educaţia unei personalităţi active şi responsabile, apte să facă faţă cerinţelor schimbătoare ale societăţii. Metodele interactive sunt mediul de formare ale competenţelor comunicative şi socioculturale, pe care se pune un accent deosebit in prezent. Articolul dat este o încercare de a demonstra că utilizarea strategiilor şi tehnicilor interactive contribuie la achiziţionarea eficientă a competenţelor gramaticale, în special a timpurilor trecute la lecţia de limbă engleză |
|||||
Cuvinte-cheie metode interactive, achiziționarea limbii străine, competențe comunicative și socioculturale, strategii și tehnici interactive, timpuri trecute, competențe gramaticale, lectia de limbă engleză. |
|||||
|