The Roles of Interactive Principles in Teaching the Past Tenses in TEFL
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
942 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-29 18:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111'243 (36)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
Limba engleză (667)
SM ISO690:2012
FURDUI, Diana. The Roles of Interactive Principles in Teaching the Past Tenses in TEFL. In: Interuniversitaria, Ed. 10, 16 mai 2014, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 10, pp. 67-73. ISBN 978-9975-50-143-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 10, 2015
Colocviul "Interuniversitaria"
10, Bălți, Moldova, 16 mai 2014

The Roles of Interactive Principles in Teaching the Past Tenses in TEFL

CZU: 37.02:811.111'243

Pag. 67-73

Furdui Diana
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2020


Rezumat

„Cadrul comun european de referinţe a limbilor” pune un accent deosebit asupra utilizării metodelor interactive de predare a limbii engleze ca limbă străină, scopul căreia la etapa actuală este nu numai achiziţionarea limbii străine, dar şi educaţia unei personalităţi active şi responsabile, apte să facă faţă cerinţelor schimbătoare ale societăţii. Metodele interactive sunt mediul de formare ale competenţelor comunicative şi socioculturale, pe care se pune un accent deosebit in prezent. Articolul dat este o încercare de a demonstra că utilizarea strategiilor şi tehnicilor interactive contribuie la achiziţionarea eficientă a competenţelor gramaticale, în special a timpurilor trecute la lecţia de limbă engleză

Cuvinte-cheie
metode interactive, achiziționarea limbii străine, competențe comunicative și socioculturale, strategii și tehnici interactive, timpuri trecute, competențe gramaticale, lectia de limbă engleză.