The effectiveness of the task-based approach on the development of students’ literary reading comprehension, analysis and critical thinking
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1001 23
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-26 11:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (442)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
LASCU, Tatiana. The effectiveness of the task-based approach on the development of students’ literary reading comprehension, analysis and critical thinking. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 308-311. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

The effectiveness of the task-based approach on the development of students’ literary reading comprehension, analysis and critical thinking

CZU: 371.3

Pag. 308-311

Lascu Tatiana
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Articolul tratează unele aspecte didactice ale textului literar prin învățarea bazată pe sarcini, un deziderat al curriculumului pentru studierea limbii străine. Sunt menționate beneficiile învățării bazate pe sarcini în procesul de dezvoltare a gândirii critice, comprehensiunii și interpretării unui text literar de către studenții filologi. Invățarea bazată pe sarcini creează combinații ideale ale învățării de tip constructivist. Prin urmare, sunt valorificate unele activități care contribuie la eficientizarea procesul de studiere a limbii engleze.

Cuvinte-cheie
comprehensiune, gândire critică, sarcina, lectură, text literar,

comprehension, critical thinking, task, approach, reading, literary text