Articolul precedent |
Articolul urmator |
1001 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 11:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 LASCU, Tatiana. The effectiveness of the task-based approach on the development of students’ literary reading comprehension, analysis and critical thinking. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 308-311. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 308-311 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează unele aspecte didactice ale textului literar prin învățarea bazată pe sarcini, un deziderat al curriculumului pentru studierea limbii străine. Sunt menționate beneficiile învățării bazate pe sarcini în procesul de dezvoltare a gândirii critice, comprehensiunii și interpretării unui text literar de către studenții filologi. Invățarea bazată pe sarcini creează combinații ideale ale învățării de tip constructivist. Prin urmare, sunt valorificate unele activități care contribuie la eficientizarea procesul de studiere a limbii engleze. |
||||||
Cuvinte-cheie comprehensiune, gândire critică, sarcina, lectură, text literar, comprehension, critical thinking, task, approach, reading, literary text |
||||||
|