Dezvoltarea intelectuală a elevului: opinii, reflecţii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
821 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 15:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025 (77)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
SM ISO690:2012
ŞOFRON, Larisa, CURECHI, Valentina. Dezvoltarea intelectuală a elevului: opinii, reflecţii. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 362-367. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Dezvoltarea intelectuală a elevului: opinii, reflecţii

CZU: 37.025

Pag. 362-367

Şofron Larisa12, Curechi Valentina3
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Orizont“, mun. Chişinău,
3 Liceul Teoretic Orizont Fil. Ciocana
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

 În acest articol s-a făcut o trecere în revistă a unor viziuni despre dezvoltarea intelectuală a elevului, promovate în literatura ştiinţifică; s-a demonstrat corelaţia dintre evoluţia intelectuală şi particularităţile de vârstă; se analizează unele strategii actuale ce favorizează dezvoltarea intelectuală a copilului. 

 In this article we reviewed some visions about student’s intellectual development, promoted in scientific literature; as well we pointed out the correlation between the intellectual evolution and the age peculiarities; we talked about some current strategies and styles of learning which favour the human personality as a whole.