Articolul precedent |
Articolul urmator |
821 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 15:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025 (77) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
SM ISO690:2012 ŞOFRON, Larisa, CURECHI, Valentina. Dezvoltarea intelectuală a elevului: opinii, reflecţii. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 362-367. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.025 | ||||||
Pag. 362-367 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol s-a făcut o trecere în revistă a unor viziuni despre dezvoltarea intelectuală a elevului, promovate în literatura ştiinţifică; s-a demonstrat corelaţia dintre evoluţia intelectuală şi particularităţile de vârstă; se analizează unele strategii actuale ce favorizează dezvoltarea intelectuală a copilului. |
||||||
|