Articolul precedent |
Articolul urmator |
1226 115 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.24:502 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (672) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela, UNGUREANU, Nicoleta Alexandra. Valorificarea materialelor din natură în activitățile integrate cu copiii de vârstă timpurie. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 325-331. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.24:502 | ||||||
Pag. 325-331 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol, autorii evidențiază importanța naturii din perspectiva oferirii în calitate de mijloace didactice-materiale naturale: frunze, fructe, pietre, etc. Este prezentată opinia mai multor savanți din diverse perioade despre importanța educației copiilor în natură. De asemenea, se stabilește locul materialelor din natură în clasificările mijloacelor didactice, demonstrându-se că pot fi numite și ele mijloace didactice veritabile. Autorii descriu un șir de activități practice, executate cu copii cu vârste cuprinse intre 3 si 6 ani, utilizând materialele din natură. Se realizează o corelare dintre domeniul de activitate, competența specifică și unitățile de competență care pot fi atinse prin aceste activități. |
||||||
Cuvinte-cheie mijloace didactice, natură, materiale din natură, activități integrate, dezvoltare globală, preşcolari, teaching methodologies, nature, natural materials, integrated activities, international development, preschool |
||||||
|