Articolul precedent |
Articolul urmator |
816 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-03 06:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.041 (30) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 BUDURIN, Lilia, SILISTRARU, Nicolae. Educația populară – dimensiune a educației permanente. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 299-302. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.041 | ||||||
Pag. 299-302 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Paradigma postmodernităţii a educaţiei constituie direcţia fundamentală pentru evoluţia activităţii de informare, dezvoltare a personalităţii umane în vederea integrării sociale optime, realizată din perspectiva educaţiei permanente şi autoeducaţiei. Autoeducaţia devine posibilă la vîrsta adolescenţei datorită celor trei funcţii ale conştiinţei de sine: funcţia anticipativă, funcţia formativă, capacitatea omului de a se reflecta pe sine insuşi. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie populară, educaţie permanentă, paradigm, autoeducaţie, popular education, lifelong leaming, paradigm, self-education |
||||||
|