Profesorul constructivist- imperativ al educației modern
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1021 126
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 22:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:37.018.48 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925)
SM ISO690:2012
STAMATI, Elena. Profesorul constructivist- imperativ al educației modern. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 294-297. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Profesorul constructivist- imperativ al educației modern

CZU: 37.02:37.018.48

Pag. 294-297

Stamati Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

 În acest articol, am încercat să subliniez rolul și profilul dezirabil de competenţă al profesorului constructivist implicat în managementul instruirii în clasă, în rezolvarea problemelor educative și de relaţionare. Profesorul trebuie pregătit special pentru a face trecerea la modele constructiviste, pentru a reconcepe rolul lui în clasă. Trebuie elaborate noi programe, strategii şi resurse compatibile cu acest tip de învăţare. Profesorul organizează situaţiile de învăţare, de descoperire activă, de aplicaţii practice sau acţiuni de reflecţie, creează mediul de oportunităţi de angajare inclusiv emoţională a elevilor.

In this article, I have tried to emphasize the desirable role and profile of competence of the constructivist teacher involved in the management of classroom instruction, in solving the educational and relational problems. The teacher must be specially trained to make the switch to constructivist models, to recreate his role in the classroom. New programs, strategies and resources compatible with this type of learning must be developed. The teacher organizes the situations of learning, active discovery, practical applications or reflection actions, creates the environment of employment opportunities including emotional of the students.

Cuvinte-cheie
constructivism, profesor constructivist, competențe constructiviste,

constructivism, constructivist teacher, constructivist skills