Articolul precedent |
Articolul urmator |
1021 126 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 22:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:37.018.48 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
SM ISO690:2012 STAMATI, Elena. Profesorul constructivist- imperativ al educației modern. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 294-297. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:37.018.48 | ||||||
Pag. 294-297 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, am încercat să subliniez rolul și profilul dezirabil de competenţă al profesorului constructivist implicat în managementul instruirii în clasă, în rezolvarea problemelor educative și de relaţionare. Profesorul trebuie pregătit special pentru a face trecerea la modele constructiviste, pentru a reconcepe rolul lui în clasă. Trebuie elaborate noi programe, strategii şi resurse compatibile cu acest tip de învăţare. Profesorul organizează situaţiile de învăţare, de descoperire activă, de aplicaţii practice sau acţiuni de reflecţie, creează mediul de oportunităţi de angajare inclusiv emoţională a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie constructivism, profesor constructivist, competențe constructiviste, constructivism, constructivist teacher, constructivist skills |
||||||
|