Profilul profesorului modern de educație muzicală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
831 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-15 21:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.124:78 (5)
Educație (14210)
Muzică (1804)
SM ISO690:2012
HÎNCU, Ionela. Profilul profesorului modern de educație muzicală. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 278-280. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Profilul profesorului modern de educație muzicală

CZU: 371.124:78

Pag. 278-280

Hîncu Ionela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

Acest articol, reflectă calitățile profesorului modern de educația muzicală în epoca contemporană. Astfel, menționăm, că nu mai sunt suficiente doar competențele psihopedagogice și metodele deja aplicate, ci este necesar ca profesorii de educație muzicală să creeze, alături de elevi, noi mijloace, noi  metode de învăţare-predare-evaluare, iar competențele digitale, determinând evoluția acestuia.

This article reflects the skills of the modern teacher of musical education in the contemporary era. Thus, we mention that the psycho-pedagogical skills and the methods already applied are not enough, but that teachers of musical education have to create, together with pupils, new means, new methods of learningteaching-evaluation, and digital competences, determining the evolution it.

Cuvinte-cheie
profesor modern, educaţie muzicală, competenţă, tehnologii digitale,

modern teacher, musical education, competence, digital tehnologies