Articolul precedent |
Articolul urmator |
831 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 21:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.124:78 (5) |
Educație (14210) |
Muzică (1804) |
SM ISO690:2012 HÎNCU, Ionela. Profilul profesorului modern de educație muzicală. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 278-280. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.124:78 | ||||||
Pag. 278-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol, reflectă calitățile profesorului modern de educația muzicală în epoca contemporană. Astfel, menționăm, că nu mai sunt suficiente doar competențele psihopedagogice și metodele deja aplicate, ci este necesar ca profesorii de educație muzicală să creeze, alături de elevi, noi mijloace, noi metode de învăţare-predare-evaluare, iar competențele digitale, determinând evoluția acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor modern, educaţie muzicală, competenţă, tehnologii digitale, modern teacher, musical education, competence, digital tehnologies |
||||||
|