Articolul precedent |
Articolul urmator |
802 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 15:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9:37.01 (14) |
Psihologie (3327) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana. Sistemul de valori al personalității prin prisma constructivismului în educație. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 251-254. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | |||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 159.9:37.01 | |||||
Pag. 251-254 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Prezentul articol ridică problema interpretării limitate conceptelor legate de valori și expune poziții ce țin de procesul, modul de plasare valorilor în sistemul de valori. Orice încercare de a studia, de a cerceta, de a dezvolta sistemul de valori are nevoie de abordare și interpretare fundamentală și holistică. Acest articol abordează poziția constructivistă axată pe o altă poziționare și funcționalitate a subiectului aflat în formare în procesul de educație. Examinarea constructivismului ne poate oferi diferite beneficii pentru inițierea de noi cercetări și aplicarea de metode alternative pentru educație, cu scopul de a îmbunătăți procesul de formare a sistemului de valori al personalității. |
|||||
Cuvinte-cheie valoare, sistemul de valori, orientare de valoare, personalitate, constructivism, value, value system, value orientation, personality, constructivism |
|||||
|