Aspecte ale utilizării metodei ,,6 de ce?” În activități educative cu preșcolarii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1567 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 10:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.24+371.3 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina. Aspecte ale utilizării metodei ,,6 de ce?” În activități educative cu preșcolarii In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 165-168. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Aspecte ale utilizării metodei ,,6 de ce?” În activități educative cu preșcolarii

CZU: 373.24+371.3

Pag. 165-168

Volontir Nina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

 În lucrare se prezintă Metoda „6 DE CE?”, utilizată într-o activitate educativă cu copiii de vârsta preșcolară (din grădiniță). Tema activității: CĂLĂTORIE PRIN ANOTIMPURI, realizată printr-un dialog liber, ține de cunoașterea de către copii a unor caracteristici ale anotimpurilor din mediul local. Copiii sunt îndemnaţi să fie spontani, să răspundă repede la întrebări, fără a sta mult pe gânduri. Copiii implicați în activitate capătă aptitudini de a dialoga, de a improviza, de a judeca logic și analitic.

The paper presents the "6 WHY?" method, used in an educational activity with children of preschool age (from kindergarten). The theme of the activity: JOURNEY THROUGH THE SEASONS, carried out through a free dialogue, is related to the children’s knowledge of certain characteristics of the seasons in the local environment. The children are urged to be spontaneous, to answer questions quickly, without much thought. The children involved in the activity acquire the skills of dialoguing, improvising, judging logically and analytically.

Cuvinte-cheie
toamna, iarna, primăvară, vara,

autumn, winter, spring, summer