Articolul precedent |
Articolul urmator |
1567 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 10:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.24+371.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina. Aspecte ale utilizării metodei ,,6 de ce?” În activități educative cu preșcolarii In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 165-168. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.24+371.3 | ||||||
Pag. 165-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se prezintă Metoda „6 DE CE?”, utilizată într-o activitate educativă cu copiii de vârsta preșcolară (din grădiniță). Tema activității: CĂLĂTORIE PRIN ANOTIMPURI, realizată printr-un dialog liber, ține de cunoașterea de către copii a unor caracteristici ale anotimpurilor din mediul local. Copiii sunt îndemnaţi să fie spontani, să răspundă repede la întrebări, fără a sta mult pe gânduri. Copiii implicați în activitate capătă aptitudini de a dialoga, de a improviza, de a judeca logic și analitic. |
||||||
Cuvinte-cheie toamna, iarna, primăvară, vara, autumn, winter, spring, summer |
||||||
|