Articolul precedent |
Articolul urmator |
900 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 19:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.24:371.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Învățarea prin cooperare la vârsta preșcolară. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 162-164. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.24:371.3 | ||||||
Pag. 162-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt analizate caracteristicile învățării prin cooperare la vârsta preșcolară. În acest context, învăţarea prin cooperare este o strategie de instruire structurată şi sistematizată a grupurilor mici de copii, astfel încât fiecare membru al grupului să-şi îmbunătăţească performanţele proprii şi să contribuie la creşterea performanţelor celorlalţi membrii ai grupului. Accentul se pune pe construirea relaţiilor de cooperare, pentru a respecta ritmul propriu de învăţare şi dezvoltare al fiecărui copil. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţarea prin cooperare, vârstă timpurie, competenţe sociale, proces de relaționare, studying through cooperation, early age, social competences, relationship |
||||||
|