Învățarea prin cooperare la vârsta preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
900 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 19:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.24:371.3 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Învățarea prin cooperare la vârsta preșcolară. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 162-164. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Învățarea prin cooperare la vârsta preșcolară

The studying through cooperation at preschool age

CZU: 373.24:371.3

Pag. 162-164

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

În acest articol sunt analizate caracteristicile învățării prin cooperare la vârsta preșcolară. În acest context, învăţarea prin cooperare este o strategie de instruire structurată şi sistematizată a grupurilor mici de copii, astfel încât fiecare membru al grupului să-şi îmbunătăţească performanţele proprii şi să contribuie la creşterea performanţelor celorlalţi membrii ai grupului. Accentul se pune pe construirea relaţiilor de cooperare,  pentru a respecta ritmul propriu de învăţare şi dezvoltare al fiecărui copil.

In this article, we analyse the characteristics of studying through cooperation at preschool age. In this context, the studying through cooperation is a strategy of a structured and systematized education of small groups of children, such that each member of the group may enhance their skills and contribute to the growth of other members within the group. The emphasis is put on the development of cooperative relations in order to respect the individual pace of learning and evolution of each child.

Cuvinte-cheie
învăţarea prin cooperare, vârstă timpurie, competenţe sociale, proces de relaționare,

studying through cooperation, early age, social competences, relationship