Formarea competenţei de comunicare la elevii din clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
636 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 00:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:371.3 (6)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
SLACFENCO, Tatiana. Formarea competenţei de comunicare la elevii din clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 159-161. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Formarea competenţei de comunicare la elevii din clasele primare

CZU: 373.3:371.3

Pag. 159-161

Slacfenco Tatiana
 
Liceul Teoretic „Miguel de Cervantes“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

 Actulalmente un rol important se acordă dezideratului formarea competenţei de comunicare, deoarece permite înţelegerea între persoane, felul de a-ţi exprima gândurile, de a afla informaţii noi şi utile. Formarea la elevi a competenţei de comunicare prin situaţii concrete de comunicare şi prin utilizarea textului sunt oportunităţi incontestabile şi datorită faptului că noile schimbări din societate implică descrierea verbală, iar analiza citirii ca proces, după cum arată ştiinţele comunicării şi educaţia lingvistică, presupune o structură din câteva componente: stimularea motivaţiei legată de necesitate, de voinţă şi a interesului în procesul de percepere a textului literar.

Cuvinte-cheie
competenţă de comunicare, situaţii de comunicare, lectura imaginii, text literar