Articolul precedent |
Articolul urmator |
636 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 00:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:371.3 (6) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
SM ISO690:2012 SLACFENCO, Tatiana. Formarea competenţei de comunicare la elevii din clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 159-161. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:371.3 | ||||||
Pag. 159-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actulalmente un rol important se acordă dezideratului formarea competenţei de comunicare, deoarece permite înţelegerea între persoane, felul de a-ţi exprima gândurile, de a afla informaţii noi şi utile. Formarea la elevi a competenţei de comunicare prin situaţii concrete de comunicare şi prin utilizarea textului sunt oportunităţi incontestabile şi datorită faptului că noile schimbări din societate implică descrierea verbală, iar analiza citirii ca proces, după cum arată ştiinţele comunicării şi educaţia lingvistică, presupune o structură din câteva componente: stimularea motivaţiei legată de necesitate, de voinţă şi a interesului în procesul de percepere a textului literar. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă de comunicare, situaţii de comunicare, lectura imaginii, text literar |
||||||
|