Comunicarea în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
894 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-27 20:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:371.3 (6)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
RACU, Angela. Comunicarea în clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 143-145. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Comunicarea în clasele primare

CZU: 373.3:371.3

Pag. 143-145

Racu Angela
 
Liceul Teoretic „Mircea Eliade“, Chişinău
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Formarea comunicării orale la elevii devine posibilă de realizat prin predarea/învaţarea/evaluarea disciplinelor şi solicită pe de o parte, formarea unor capacităţi, deprinderi, abilităţi, atitudini la nivelul discursului elevului. Din această perspectivă formarea comunicării orale a elevilor a devenit un deziderat important. Direcţiile principale abordate în cercetările din domeniul comunicării elevilor, vizează formarea comportamentului comunicativ prin diverse strategii de interacţiune educaţională. Această situaţie generează idei ce constau în identificarea elementelor de comunicare la elevi şi a reperelor teoretico-experimentale. Dacă elevul, îndrumat de învățător, înţelege gândul exprimat de poet şi însuşeşte forma în care a fost expus, încă nu înseamnă că-şi antrenează darul vorbirii, aceasta îi îmbogăţeşte orizontul de cunoaştere, dar capacităţile de exprimare pot rămâne absolut  atrofiate.

Cuvinte-cheie
comunicare, comunicare orală, ascultare activă, exprimare