Articolul precedent |
Articolul urmator |
674 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 10:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:821 (5) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1984) |
Literatura limbilor individuale și a familiilor de limbi (2965) |
SM ISO690:2012 OBOROCEANU, Viorica. Abordarea textului literar în clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 123-126. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | |||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | |||||
|
|||||
CZU: 373.3:821 | |||||
Pag. 123-126 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Textul literar este creat pentru a fi învățat și cuprinde inevitabil patru momente în care relațiile de semnificare devin niste relații de comprehensiune: istorisirea autorului; universul imaginar creat de autor; universul imaginat de cititor; istorisirea cititorului. El este un mijloc real de îmbogățire a cunoștințelor de limbă și antrenează elevii în însușirea și dezvoltarea exprimării corecte, formându-le priceperi și deprinderi de comunicare. |
|||||
Cuvinte-cheie text, text literar, etape, lectură, tipuri de texte, text, literary text, stages, reading, types of texts |
|||||
|