Diminuarea agresivității preșcolarilor în contextul valorificării paradigmei constructiviste
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
980 111
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 16:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9:373.24 (1)
Psihologie (3368)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, COSTIN, Mariana. Diminuarea agresivității preșcolarilor în contextul valorificării paradigmei constructiviste. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 106-110. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Diminuarea agresivității preșcolarilor în contextul valorificării paradigmei constructiviste

CZU: 159.9:373.24

Pag. 106-110

Mîsliţchi Valentina1, Costin Mariana12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Centrul European de Educație Preșcolară „Fundația Ioan Paul II”, mun. Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Articolul tratează problema diminuării agresivității copiilor de vârstă preșcolară prin valorificarea ideilor curentului constructivist. În lucrare sunt precizate ideile definitorii ale constructivismului; este definit termenul de agresivitate; sunt elucidate contextele optime eficientizării procesului de diminuare a comportamentului agresiv la vârsta preșcolară.

The article addresses the problem of aggressiveness diminishing of preschool children by valorising ideas of constructivist current. The work outlines definitive ideas of constructivism; the term aggression is defined; the optimal contexts are elucidated for efficiency of the process of aggressive behavior diminishing at the preschool age.

Cuvinte-cheie
agresivitate, constructivism, vârsta preșcolară, diminuarea agresivității,

aggressiveness, constructivism, preschool age, aggressiveness diminishing