Articolul precedent |
Articolul urmator |
980 111 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 16:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9:373.24 (1) |
Psihologie (3368) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina, COSTIN, Mariana. Diminuarea agresivității preșcolarilor în contextul valorificării paradigmei constructiviste. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 106-110. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9:373.24 | ||||||
Pag. 106-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema diminuării agresivității copiilor de vârstă preșcolară prin valorificarea ideilor curentului constructivist. În lucrare sunt precizate ideile definitorii ale constructivismului; este definit termenul de agresivitate; sunt elucidate contextele optime eficientizării procesului de diminuare a comportamentului agresiv la vârsta preșcolară. |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, constructivism, vârsta preșcolară, diminuarea agresivității, aggressiveness, constructivism, preschool age, aggressiveness diminishing |
||||||
|