Articolul precedent |
Articolul urmator |
769 90 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 08:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:371.3 (6) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 LĂUDOIU, Daniela, DASCĂLU, Radu. Constructivismul în învățământul primar din perspectiva evaluării. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 84-89. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:371.3 | ||||||
Pag. 84-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol sunt descrise diverse abordări ale conceptului de constructivism, cu aplicații pe evaluări naționale administrate în învățământul românesc, cu prezentarea posibilității utilizării unei evaluări constructiviste, atât în interesul elevului, cât și al sistemului de învățământ, cu condiția valorificării potențialului elevului, favorizării contextului real de învățare, încurajării explorării cunoașterii și angajării elevilor în diferite experiențe. Orientarea spre o abordare constructivistă a educației nu își poate propune să rezolve problemele acesteia, dar poate încerca să ducă mai departe cunoașterea umană și să sugereze căi de a îmbunătăți practica școlară. |
||||||
Cuvinte-cheie constructivism, constructivism cognitiv, constructivism radical, constructivism social, evaluare constructivistă, constructivism, cognitive constructivism, radical constructivism, social constructivism, constructivist evaluation |
||||||
|