Abordarea integrată a activităților în grădinița de copii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
970 95
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 22:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3 (782)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
ENACHE, Oana Iuliana. Abordarea integrată a activităților în grădinița de copii. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 35-55. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Abordarea integrată a activităților în grădinița de copii

CZU: 373.3

Pag. 35-55

Enache Oana Iuliana
 
Inspectoratul Şcolar Județean. Galați
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

Evoluția societății a impus adaptări ale sistemului de învățământ, acestea reflectându-se mai ales în organizarea și restructurarea curriculumului pe diferite nivele de învățământ. În învățământul preșcolar, în perioada cuprinsă între anul 1992 și până în prezent, s-au succedat o serie de transformări care au dus spre accentuarea rolului jocului liber și al activităților integrate în procesul de învățare și lucrul pe proiecte tematice.  Abordarea integrată a activităților are la bază implementarea învățării bazate pe proiecte, aceasta fiind un proces aprofundat în care copiii își asumă responsabilitatea asupra muncii lor, obținând produse autentice. Abordarea învățării bazată pe proiecte nu exclude lucrul prin metode tradiționale, fiecare având importanța lor în formarea copilului pentru viață.

Society‟s evolution entailed adaptations of the education system, which have particularly reflected on curriculum‟s organization and restructuring on different education levels. In the preschool education, since 1992 until now, a series of preschool curriculum transformations alternated, which lead to the emphasis on role of the free play and integrated activities within the learning process and work on thematic projects.  The integrated approach of activities is based on the implementation of project-based learning, which is a deepened process where children assume the responsibility of their work, obtaining authentic products. The project-based learning approach does not exclude the traditional working methods, each having its role in shaping the child for life.

Cuvinte-cheie
curriculum, învăţare bazată pe proiecte, activitate integrată, învăţământ preşcolar,

curriculum, project-based learning, integrated activity, preschool education