Articolul precedent |
Articolul urmator |
970 95 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 22:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3 (782) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 ENACHE, Oana Iuliana. Abordarea integrată a activităților în grădinița de copii. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 35-55. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3 | ||||||
Pag. 35-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evoluția societății a impus adaptări ale sistemului de învățământ, acestea reflectându-se mai ales în organizarea și restructurarea curriculumului pe diferite nivele de învățământ. În învățământul preșcolar, în perioada cuprinsă între anul 1992 și până în prezent, s-au succedat o serie de transformări care au dus spre accentuarea rolului jocului liber și al activităților integrate în procesul de învățare și lucrul pe proiecte tematice. Abordarea integrată a activităților are la bază implementarea învățării bazate pe proiecte, aceasta fiind un proces aprofundat în care copiii își asumă responsabilitatea asupra muncii lor, obținând produse autentice. Abordarea învățării bazată pe proiecte nu exclude lucrul prin metode tradiționale, fiecare având importanța lor în formarea copilului pentru viață. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, învăţare bazată pe proiecte, activitate integrată, învăţământ preşcolar, curriculum, project-based learning, integrated activity, preschool education |
||||||
|