Articolul precedent |
Articolul urmator |
638 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 10:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.2:373.3 (1) |
Educație (14306) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 DOBROVICEAN, Svetlana. Aspecte ale scrierii imaginative în clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 32-34. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.2:373.3 | ||||||
Pag. 32-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Compunerea constituie cadrul cel mai potrivit capacităţilor de exprimare a elevilor. Ele constituie un mijloc important în educaţia elevilor: le trezesc emoţii, îi învaţă a aprecia cele văzute şi retrăite, le dezvoltă capacitatea elevilor de a observa, de a stabili legăturile de cauzalitate dintre fenomene, evenimente, fapte, compară, contrapune, concluzionează. Compunerile reprezintă rezultanta unei activităţi intelectuale complexe, care implică sinteza cunoştinţelor, priceperilor şi deprinderilor dobândite de elevi la lecțiile de limba și literatura română, precum şi la alte discipline de învăţământ. |
||||||
Cuvinte-cheie compunere, tipuri de compuneri, produs școlar, criterii de succes |
||||||
|