Articolul precedent |
Articolul urmator |
1424 384 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 16:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.24 (63) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 ANDRASCIUC, Vasilica, CHIRICĂ, Galina. Grădiniţa – mediul educaţional favorabil socializării copilului preşcolar. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 23-27. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.24 | ||||||
Pag. 23-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Termenul de grădiniţă ca instituţie educativă pentru copii preşcolari evocă expresia plastică a neofreudistului E. Pfister care susţinea că „ educaţia este un proces de grădinărit psihosocial”. Grădiniţa de copii reprezintă instituţia menită să ocrotească şi să facă educaţia copiilor aflaţi la vârsta copilăriei mijlocii 36-7 ani. Educaţia şi îngrijirea timpurie a copiilor trebuie considerate drept baza sistemelor de educaţie şi de formare, fapt care se traduce prin asigurarea condiţiilor optime de dezvoltare în perspectivă a competenţelor cheie. O educaţie timpurie coerentă în toate mediile implicate (familie, grădiniţă, comunitate etc.) reprezintă contextul necesar unui echilibru între aspectele socio-emoţionale, învăţare şi starea de bine. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, socializare, instituție, grădiniță de copii, preşcolari, curriculum, dezvoltare, education, socialization, innstitution, kindergarten, preschoolers, curriculum, development |
||||||
|