Articolul precedent |
Articolul urmator |
734 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 20:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136 (76) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 IOSIFESCU, Serban. Necesitatea schimbării rolului profesorului în școala contemporană. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 12-17. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.136 | ||||||
Pag. 12-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbările din societate impun schimbări educaționale profunde – schimbări susținute și de cercetarea de profil. În acest sens, teoriile constructiviste ale învățării oferă un punct important de plecare în regândirea rolului profesorului, de la simplu transmițător de informație, la facilitator al învățării individuale și ale dezvoltării competențelor necesare integrării într-o economie și o societate în schimbare rapidă și imprevizibilă. Lucrarea de față, propune, ca instrument de îmbunătățire a practicii profesionale, în contextul unui management integrat al resurselor umane în educație, schimbarea modului de concepere și realizare a evaluării activității profesorului, pe baza unui model de ”management al performanței”. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluarea profesorului, managementul performanţei, management integrat al resurselor umane |
||||||
|