Articolul precedent |
Articolul urmator |
897 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 09:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21 (172) |
Educație (14324) |
SM ISO690:2012 POSŢAN, Liliana. Clasa de elevi sau grupul academic – comunități de învățare interactive și sinergice în cadrul paradigmei constructiviste. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 4, pp. 267-273. ISBN 978-9975-76-301-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.21 | ||||||
Pag. 267-273 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol abordăm capacitatea generală a grupelor de a facilita, declanșa și aproxima învățarea și dezvoltarea. Analizăm unele aspecte ale constructivismului social cu referire la relația între învățarea individuală și în grup și scoatem în evidență constatările constructivismului social cu referire la învățare ca proces de construire de sensuri și semnificații de către membrii unor grupuri sociale. Concluzionam că, clasa de elevi sau grupul academic constituie comunități de învățare interactive și sinergice în cadrul paradigmei constructiviste a învățării cu potențial de facilitare, declanșare și aproximare a învățării și dezvoltării, de formare a competențelor transdisciplinare precum cooperarea și coeziunea, iar personalitatea grupului (grup creativ, grup unit, grup inovativ, grup cu umor, grup dezbinat, grup rebel etc.) poate influența personalitatea elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie clasa de elevi, comunitate de învățare, învățare interactivă, constructivism, student class, learning community, interactive learning, constructivism |
||||||
|