Articolul precedent |
Articolul urmator |
1084 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-16 15:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111 (76) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883) |
Limba engleză (670) |
SM ISO690:2012 ARPENTII, Tatiana. Using motivational dramatic activities in the development of students’ language skills. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 302-308. ISBN 978-9975-76-303-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111 | ||||||
Pag. 302-308 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă descrierea unui set de activități dramatice care sunt folosite la orele de limba engleză și, care oferă studentilor oportunitatea de a vorbi limba engleză într-un mediu interactiv şi dinamic, îmbunătăţindu-le astfel abilităţile conversaţionale. Activităţile practice şi exerciţiile de actorie sunt menite să încurajeze exprimarea în limba engleză fără teamă de greşeli. dezvoltarea personala, punând accent pe dezvoltarea creativităţii, a încrederii în forţele proprii, dezvoltarea spontaneităţii, interactivităţii şi comunicării cu ceilalţi, dezvoltarea abilităţilor de lucru în echipă, încurajarea exprimării libere a propriilor idei, auto-control, creşterea empatiei şi nivelului de înteligenţă emoţională. |
||||||
Cuvinte-cheie drama, skills, acquisition, activity, théâtre, teaching, dialogue, improvisation |
||||||
|