Educarea gustului literar şi formarea unei atitudini morale prin proverbe şi snoave folosind metode metacognitive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
831 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 14:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.2+37.034 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
ANTIP, Crina Ramona. Educarea gustului literar şi formarea unei atitudini morale prin proverbe şi snoave folosind metode metacognitive. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 11-14. ISBN 978-9975-76-303-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Educarea gustului literar şi formarea unei atitudini morale prin proverbe şi snoave folosind metode metacognitive

CZU: 37.018.2+37.034

Pag. 11-14

Antip Crina Ramona
 
Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Studiul literaturii are ca scop dezvoltarea intereselor elevilor faţă de citirea unor opere, a dragostei de lectură, îmbogăţirea şi aprofundarea cunoştinţelor, impresiilor lor ca cititori, acumularea, pe baza operelor citite, a unei anumite experienţe de viaţă, conform căreia se formează principiile lor morale şi gustul estetic.

Cuvinte-cheie
principii morale, gust estetic, snoave, proverbe, metode metacognitive.