Articolul precedent |
Articolul urmator |
478 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-02 18:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.853 (39) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 ROMAN, Rodica. Instruirea problematizată la lecțiile de fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor exacte, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 289-293. ISBN 978-9975-76-305-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.853 | ||||||
Pag. 289-293 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dintre orientările metodologice promovate de pedagogia contemporană problematizarea se bucura de un mare interes, deoarece ea are mari resurse în privinţa activizării elevilor în realizarea cu succes a unui învățământ cu prioritate pozitiv-formativ, contribuind la creșterea calitativă a proceselor intelectuale îndeosebi la dezvoltarea creativităţii în formele ei cele mai productive: descoperire, invenţie, creație. |
||||||
Cuvinte-cheie situaţie-problemă, formularea ipotezelor, demonstrarea ipotezelor, reinvestirea cunoștințelor. |
||||||
|