Instruirea problematizată la lecțiile de fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
478 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-02 18:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.853 (39)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
ROMAN, Rodica. Instruirea problematizată la lecțiile de fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor exacte, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 289-293. ISBN 978-9975-76-305-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Instruirea problematizată la lecțiile de fizică

CZU: 372.853

Pag. 289-293

Roman Rodica
 
Liceul Teoretic „Constantin Stere”, Soroca
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Dintre orientările metodologice promovate de pedagogia contemporană problematizarea se bucura de un mare interes, deoarece ea are mari resurse în privinţa activizării elevilor în realizarea cu succes a unui învățământ cu prioritate pozitiv-formativ, contribuind la creșterea calitativă a proceselor intelectuale îndeosebi la dezvoltarea creativităţii în formele ei cele mai productive: descoperire, invenţie, creație.

Cuvinte-cheie
situaţie-problemă, formularea ipotezelor, demonstrarea ipotezelor, reinvestirea cunoștințelor.