Reflecții cu privire la învățarea centrată pe elev
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1000 73
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 13:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (440)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Monica-Maria, PETROVSCHI, Nina. Reflecții cu privire la învățarea centrată pe elev. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 57-63. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Reflecții cu privire la învățarea centrată pe elev

CZU: 371.3

Pag. 57-63

Mihăilă Monica-Maria1, Petrovschi Nina2
 
1 Şcoala Gimnazială „Nicolae Bălcescu”, Bacău,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

În cadrul acestui articol, am abordat diferite aspecte legate de conceptul de învăţare centrată pe elev cum ar fi: definirea conceptului, principiile care stau la baza schimbărilor propuse, strategii de predare în vederea învățării active precum și avantajele folosirii învăţării centrată pe elev. Acest lucru va permite cadrelor didactice să susţină şi să administreze procesul de învăţare al fiecărui elev şi să maximizeze învăţarea pe plan individual.

Cuvinte-cheie
învăţare centrată pe elev, principii, strategii, învăţare activă, avantaje și deza