Aspecte privind rolul prezentărilor Microsoft Power Point în evaluarea formativă la lecțiile de geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
594 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 13:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.891:004 (6)
Educație (14262)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4164)
SM ISO690:2012
FIODORCIUC, Daniela. Aspecte privind rolul prezentărilor Microsoft Power Point în evaluarea formativă la lecțiile de geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 47-51. ISBN 978-9975-76-304-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Aspecte privind rolul prezentărilor Microsoft Power Point în evaluarea formativă la lecțiile de geografie

CZU: 372.891:004

Pag. 47-51

Fiodorciuc Daniela
 
Colegiul Pedagogic „Mihai Eminescu”, Soroca
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Dacă în trecut evaluarea pedagogică era considerată ca ulterioară procesului de predareînvăţare, atunci, în prezent evaluarea a devenit parte componentă a procesului educaţional. Astfel, în perioada actuală evaluarea are rolul de a da încredere şi de a-l ajuta pe elev în procesul didactic. Evaluarea trebuie să se realizeze zilnic, ca rezultat furnizând profesorilor un feedback continuu, iar utilizarea prezentărilor PowerPoint în evaluare, oferă posibilitatea de a cerceta, de a dobândi cunoştinţe noi, de a administra propria învăţare şi evaluare şi reprezintă, totodată, o cale de perfecţionare, atât a evaluantului, cât şi a evaluatorului.

Cuvinte-cheie
proces educaţional, evaluare, evaluarea formativă, Microsoft PowerPoint