Articolul precedent |
Articolul urmator |
594 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 13:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.891:004 (6) |
Educație (14262) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4164) |
SM ISO690:2012 FIODORCIUC, Daniela. Aspecte privind rolul prezentărilor Microsoft Power Point în evaluarea formativă la lecțiile de geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 47-51. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.891:004 | ||||||
Pag. 47-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dacă în trecut evaluarea pedagogică era considerată ca ulterioară procesului de predareînvăţare, atunci, în prezent evaluarea a devenit parte componentă a procesului educaţional. Astfel, în perioada actuală evaluarea are rolul de a da încredere şi de a-l ajuta pe elev în procesul didactic. Evaluarea trebuie să se realizeze zilnic, ca rezultat furnizând profesorilor un feedback continuu, iar utilizarea prezentărilor PowerPoint în evaluare, oferă posibilitatea de a cerceta, de a dobândi cunoştinţe noi, de a administra propria învăţare şi evaluare şi reprezintă, totodată, o cale de perfecţionare, atât a evaluantului, cât şi a evaluatorului. |
||||||
Cuvinte-cheie proces educaţional, evaluare, evaluarea formativă, Microsoft PowerPoint |
||||||
|