Articolul precedent |
Articolul urmator |
567 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-03-30 20:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
82.09 (218) |
Critică literară. Studii literare (212) |
SM ISO690:2012 IOVU, Elisaveta. Imagologia literară: Școli și reprezentanți. In: Patrimoniul cultural de ieri – implicații in dezvoltarea societatii durabile de maine: dedicată zilelor europene ale patrimoniului, Ed. 1, 23-24 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Biblioteca Naţională a Republicii Moldova, 2019, Ediția 1, pp. 46-47. ISBN 978-9975-3290-4-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Patrimoniul cultural de ieri – implicații in dezvoltarea societatii durabile de maine Ediția 1, 2019 |
||||||
Conferința "Patrimoniul cultural de ieri – implicații în dezvoltarea societății durabile de mâine" 1, Chişinău, Moldova, 23-24 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 82.09 | ||||||
Pag. 46-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În comunicare prezentăm o panoramă a școlilor și reprezentanților imagologiei literare. Ca orice disciplină tânără, apărută în cadrul științelor umaniste, imagologia literară are la bază un șir de școli și de reprezentanți, care au contribuit la conceperea teoretică a acesteia. imagologia literară are școli în diferite arealuri lingvistice. Mai întâi, analizăm contribuția școlii franceze și a reprezentanților ei, căreia i se datorează apariția acestei discipline, apoi conturăm activitatea celorlalte școli și reprezentanți, precum școala german-austriacă, portugheză, spaniolă, română, rusă, poloneză, chineză etc. Concretizăm specificitatea fiecărei școli în parte, în deosebi a celei franceze și german-austrice, care au influențat și alte școli. Accentul se pune pe aportul fiecărei școli și a reprezentanților ei de bază în ceea ce privește configurarea aspectelor teoretic și metodologic ale imagologiei literare de-a lungul evoluției sale. |
||||||
|