Articolul precedent |
Articolul urmator |
761 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 16:08 |
SM ISO690:2012 DONICA, Ala. Metoda storytelling în contextul promovării educației pentru dezvoltare durabilă (componenta mediu). In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe ale naturii, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 156-166. ISBN 978-9975-76-230-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 156-166 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația pentru Dezvoltare Durabilă reflectă principiile, valorile și perspectivele Dezvoltării Durabile (Raportul Bruntland, 1987) în educație, iar prin metoda storytelling se pot transmite „înțelepciuni ale popoarelor” generațiilor prezente, cu preocupări deosebite asupra viitorului. În articol sunt expuse 10 povești/istorioare din tezaurul mondial, care promovează componentele durabilității și care pot fi utile la lecțiile de geografie, biologie, educație ecologică, educație civică. |
||||||
|