Articolul precedent |
Articolul urmator |
499 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-01-22 16:23 |
SM ISO690:2012 TOCAN, Lucia, LEONTE, Tatiana. Abordarea individualizată în procesul de predare-învățare-evaluare a chimiei în contextul educației incluzive. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe ale naturii, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 130-142. ISBN 978-9975-76-230-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 130-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|