Abordarea individualizată în procesul de predare-învățare-evaluare a chimiei în contextul educației incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
499 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-22 16:23
SM ISO690:2012
TOCAN, Lucia, LEONTE, Tatiana. Abordarea individualizată în procesul de predare-învățare-evaluare a chimiei în contextul educației incluzive. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe ale naturii, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 130-142. ISBN 978-9975-76-230-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Abordarea individualizată în procesul de predare-învățare-evaluare a chimiei în contextul educației incluzive


Pag. 130-142

Tocan Lucia1, Leonte Tatiana2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul „M. Eminescu”, s. Ghindeşti, r. Floreşti
 
 
Disponibil în IBN: 19 februarie 2020