Impactul problemelor chimice în formarea şi dezvoltarea interesului elevilor pentru studierea chimiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
502 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-08-24 11:35
SM ISO690:2012
PRUNICI, Elena. Impactul problemelor chimice în formarea şi dezvoltarea interesului elevilor pentru studierea chimiei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe ale naturii, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 114-118. ISBN 978-9975-76-230-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Impactul problemelor chimice în formarea şi dezvoltarea interesului elevilor pentru studierea chimiei


Pag. 114-118

Prunici Elena
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 februarie 2020


Rezumat

Problemele joacă un rol foarte important în formarea şi dezvoltarea la elevi a interesului pentru chimie. Anume, rezolvarea problemelor îi ajută pe elevi să facă distincţie între adevărul ştiinţific şi neadevăr, antrenează organizarea logică a gândirii, ordonează ideiler, exersează judecata, recunoaşterea ipotezelor şi a consecinţelor, formează capacităţile atenţiei, antrenează memoria logică, favorizează dezvoltarea imaginaţiei creatoare, îl ajută să-şi formeze simţul critic constructiv, stârneşte gustul cercetării.