Articolul precedent |
Articolul urmator |
502 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-08-24 11:35 |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena. Impactul problemelor chimice în formarea şi dezvoltarea interesului elevilor pentru studierea chimiei. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe ale naturii, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 114-118. ISBN 978-9975-76-230-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 114-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problemele joacă un rol foarte important în formarea şi dezvoltarea la elevi a interesului pentru chimie. Anume, rezolvarea problemelor îi ajută pe elevi să facă distincţie între adevărul ştiinţific şi neadevăr, antrenează organizarea logică a gândirii, ordonează ideiler, exersează judecata, recunoaşterea ipotezelor şi a consecinţelor, formează capacităţile atenţiei, antrenează memoria logică, favorizează dezvoltarea imaginaţiei creatoare, îl ajută să-şi formeze simţul critic constructiv, stârneşte gustul cercetării. |
||||||
|