Articolul precedent |
Articolul urmator |
607 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:821.135.1:004 (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 NASTAS, Svetlana. Instrumente TIC pentru atelierul de lectură. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Limbi și literaturi, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 33-37. ISBN 978-9975-76-231-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:821.135.1:004 | ||||||
Pag. 33-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O problemă a învăţământului gimnazial din ţară rămâne a fi competenţa de lectură, cu mare impact asupra personalităţii elevului. Prin materialul respectiv se propune o experienţă practică care are efect pozitiv asupra demersului de formare al elevului, utilizând instrumente TIC. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţa de lectura, atelier de lectură, platforma LearningApps.org, reading competence, reading workshop, LearningApps.org Platform |
||||||
|