Formarea/dezvoltarea autonomiei învățării elevului la limba străină în contextul noii paradigme educaționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
571 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-15 12:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.041:81'243 (1)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
GRÎU, Natalia. Formarea/dezvoltarea autonomiei învățării elevului la limba străină în contextul noii paradigme educaționale. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 370-375. ISBN 978-9975-76-270-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Formarea/dezvoltarea autonomiei învățării elevului la limba străină în contextul noii paradigme educaționale

CZU: 37.041:81'243

Pag. 370-375

Grîu Natalia
 
Ministerul Educației, Culturii și Cercetării
 
 
Disponibil în IBN: 15 februarie 2020


Rezumat

În acest articol este abordată conceptul de „autonomie a învățării” din perspectiva racordării acestuia la sistemul integrat de competențe pe care trebuie să le achiziționeze elevul în mediul școlar. Se evidențiază particularitățile comportamentului elevului autonom, precum și conceptul de „spațiu al autonomiei”. Se elucidează rolul profesorului în formarea autonomiei învățării la elevi în cadrul unui proces educațional axat pe relația autentică de parteneriat.

In this article, is approached the concept of the autonomous learning from the perspective of adjusting it to the integrated system of competences which must be acquired by the students in the educational environment. Likewise, are underlined the characteristics of the behaviour of the independent student and the concept of "the space of the autonomy". There is analysed the role of the teacher in forming autonomous learning of the students within the educational process, based on the authentic relation of partnership.

Cuvinte-cheie
autonomie, autonomie a învățării, spațiul autonomiei, principiul responsabilității, liberatate, curiozitate, învăţare prin cooperare, autonomie lingvistică, curriculum, transdisciplinaritate,

autonomy of learning, the space of autonomy, the principle of responsibility, freedom, curiosity, learning through cooperation, linguistic autonomy, curriculum, transdisciplinarity