Necesitatea utilizării TIC în organizarea instruirii activ-participative
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
499 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-03 12:55
SM ISO690:2012
VÎȘCU, Irina. Necesitatea utilizării TIC în organizarea instruirii activ-participative. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe exacte, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 1, pp. 294-296. ISBN 978-9975-76-229-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Necesitatea utilizării TIC în organizarea instruirii activ-participative


Pag. 294-296

Vîșcu Irina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 14 februarie 2020


Rezumat

Introducing ICT in training, in educational processes as a whole, contributes greatly to improving student outcomes. First of all, this is due to the fact that ICT adapts to students 'learning needs and teachers' teaching needs. Another important advantage brought by the introduction of ICT in education is that the teacher reaches each student.