Proiectarea constructivistă – siguranță în eficientizarea procesului educațional la fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
659 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-02 11:32
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, GORDIENCO, Angela, ŞARGAROVSCHI, Sergiu. Proiectarea constructivistă – siguranță în eficientizarea procesului educațional la fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe exacte, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 1, pp. 141-146. ISBN 978-9975-76-229-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Proiectarea constructivistă – siguranță în eficientizarea procesului educațional la fizică


Pag. 141-146

Botgros Ion1, Gordienco Angela2, Şargarovschi Sergiu3
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic „Nicolae Iorga”, Chişinău,
3 Colegiul de Ecologie, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2020


Rezumat

 Proiectarea constructivistă a activităților didactice la orele de fizică care va asigura un caracter dinamic și eficient a progresului educațional depinde de măiestria profesorului. Anume profesorul adaptează conținuturile curriculare, mijloacele și metodele active/interactive de predareînvățare ce țin cont de particularitățile intelectuale ale personalității elevului. În acest context, în articol este prezentat un model metodologic constructivist care favorizează eficiența în procesul educațional la lecțiile de fizică.