Articolul precedent |
Articolul urmator |
659 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-02 11:32 |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, GORDIENCO, Angela, ŞARGAROVSCHI, Sergiu. Proiectarea constructivistă – siguranță în eficientizarea procesului educațional la fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe exacte, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 1, pp. 141-146. ISBN 978-9975-76-229-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 141-146 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Proiectarea constructivistă a activităților didactice la orele de fizică care va asigura un caracter dinamic și eficient a progresului educațional depinde de măiestria profesorului. Anume profesorul adaptează conținuturile curriculare, mijloacele și metodele active/interactive de predareînvățare ce țin cont de particularitățile intelectuale ale personalității elevului. În acest context, în articol este prezentat un model metodologic constructivist care favorizează eficiența în procesul educațional la lecțiile de fizică. |
||||||
|