Metodologia dezvoltării creativității dirijate în cadrul orelor ce educație plastică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
663 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 10:45
SM ISO690:2012
ŢÂGULEA, Ion. Metodologia dezvoltării creativității dirijate în cadrul orelor ce educație plastică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 141-147. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Metodologia dezvoltării creativității dirijate în cadrul orelor ce educație plastică


Pag. 141-147

Ţâgulea Ion
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

The article deals with the development of plastic creativity conducted in plastic and design classes with pupils, students and master students in pedagogical and artistic fields. Particular attention is paid to the problem of interpreting the phenomenon of "creating the new" and its consecutive properties.

Articolul tratează problema dezvoltării creativității plastice dirijate în condițiile orelor de educație plastică și design, cu elevii, studenții și masteranzii din domeniul pedagigic și artistic. Se acordă atenție deosebită problemei de interpretare a fenomenului ”creării noului” și a proprietăților consecutive al acestuia.

Cuvinte-cheie
fantograma, procedee, caracteristica obiectului,

phantogram, procedures, object characteristic